Broker kongres Online bude naprostá špička pro všechny finanční poradce! Na co se těšit?

Nejvýznamnější bude schopnost adaptace. Adaptace na rychlý svět kolem nás, na změny a výzvy, které přináší současnost i budoucnost. Proto jsme Broker Kongres nezrušili, ale adaptovali na současnou situaci a kompletně přesunuli do online prostředí a sezvali špičkové hosty, kteří se s námi podělí o své příběhy a zkušenosti z poslední doby.

Kdo mimo jiné vystoupí?

Marián Jelínek nám prozradí, jak hledat vnitřního vítěze v této době. Jakými technikami dosahovat nejlepších cílů, jak překonat i období, kdy se nedaří.

Petr Ludwig ukáže dva různé způsoby myšlení, které pomohou nejen Vám, ale i Vašemu teamu. Jak v dnešní době být leadrem. Jak si nastavit myšlení na „růstové“, jak nastavit správně i svůj tým, okolí.

Simona Kijonková řekne, jak koronavirus změnil byznys Zásilkovny, jak se na vzniklou situaci adaptovali. Co museli udělat, jak se rozhodovat, jak reagovat. Praktické tipy z řízení jedné z nejprogresivnějších firem současnosti.

Petrem Márou se podíváme na technologické dovednosti a jak komunikovat online. Praktické tipy a dovednosti do současného online světa.

Vyjednávejte jako o život s Petrem Sobotkou. Jak na vyjednávání v krizi. Základní dovednosti pro online vyjednávání. V čem se situace mění, proč je vyjednávání nyní ještě důležitější.

S generálem Petrem Pavlem se podíváme na aktuální svět více globálně. Jaké je současné geopolitické rozpoložení světa a jak koronavirus aktuální stav proměňuje, co jsou největší rizika současnosti a  budoucnosti.
Svůj pohled na trh finančních poradců a klíčové dovednosti do budoucna přinese Zdeněk Sluka. Jak trh vnímá očima největšího poolového hráče na trhu. Jaký vývoj lze očekávat a jak se na něj Broker Trust připravuje.

Více ekonomický pohled poskytne Miroslav Singer, bývalý guvernér ČNB. Krize v kontextu makroekonomického vývoje. Možné dopady a důsledky.

Příběh prodává. Máme rádi příběhy. Jak vyprávět příběhy v krizi, o  krizi. Vše se přesouvá do online. Jak vytvářet zajímavý obsah pro online marketing? Dovednosti storytellingu s Petrem Šimůnkem.

A také spousta prodejních a produktových tipů z praxe pro finanční poradce. Kde jsou na trhu příležitosti?

To už stojí za to udělat si čas, ne?

Mimořádně pro všechny finanční poradce, kteří se dívají do budoucnosti jako my!

Těšíme se! 🙂