Tři workshopy a 35 přednášek pro turbulentní dobu. To nabízí Broker kongres
Hlavním hostem akce je Ladislav Špaček, v Česku pravděpodobně nejvýraznější odborník ohledně vystupování na veřejnosti a etikety. Ve své přednášce se zaměří na to, jak úspěšně komunikovat s klienty.
Pro účastníky si připravili vystoupení také zástupci čtyř desítek bank, pojišťoven, investičních společností a dalších finančních institucí. Představí především produktové novinky a technologické inovace. Hlavními partnery akce jsou Česká spořitelna a ČSOB Group Broker Management.
Hlavní ekonom České spořitelny David Navrátil zhodnotí, jaká je současná ekonomická situace v České republice, co pro ni znamená konflikt na Ukrajině a kam až mohou vyskočit úrokové sazby. Zástupci ČSOB Group Broker management představí nové rizikové životní pojištění Náš život, které lze jednoduše sjednat online, a také aktuální nabídku úvěrů, včetně půjčky na úsporné bydlení.
Online přenos začíná ve 13 hodin. Partneři Broker Trustu mají možnost sledovat kongres automaticky, ostatní zájemci se zdarma jednoduše registrují na adrese: www.brokerkongres.cz/registrace.
Součástí online přenosu budou tentokrát mimořádně i tři workshopy. Zaměří se na to, jak poskytovat úspěšně poradenské služby v hypotékách, investicích a pojištění v dnešní nejen ekonomicky nejisté době, kdy čelíme dozvukům pandemie, nejvyšší inflaci za posledních 20 let a dopadům souvisejícím s ruskou invazí na Ukrajině.
Hypoteční workshop vedený zakladatelem Golem Finance a hypotečním expertem Broker Trustu Liborem Vojtou Ostatkem poradí, jak hledat nové cesty v čase klesající dostupnosti bydlení a skokového zvyšování sazeb.
Viktor Hostinský, zakladatel chytré investiční platformy Edward, pomůže účastníkům zbavit se strachu z investování, a to i v době, kdy investiční trhy zažívají poměrně divokou jízdu.
Odborníci z EUCS pak předvedou, jak mohou finanční poradci a zprostředkovatelé nabídnout svým klientům přidanou hodnotu v pojistných službách, a to v situaci, kdy se na trhu na majetkové i životní pojištění stáčí stále více pozornosti jako na produkty, které nabízejí velmi zajímavý obchodní potenciál.