Živobytí postavené na provizích, nebo na placeném poradenství? Jak to bude za pět, deset let? (Webinář)

Webinář se bude konat ve středu 18. 11. 2020 od 18.00 na téma:
Lze se již dnes připravit na placené formy poradenství a přestat být závislý na provizi?

Rezervujte si své místo na webináři ZDARMA kliknutím ZDE.

Hlavními body pak bude:
• Aktuální praxe placeného poradenství – zkušenosti, tipy, triky.
• Kde je hranice péče o klienta? Správný výběr služeb v arzenálu finančního poradce.
• Má provizní poradenství budoucnost? Čeho se dočkáme v příštích pěti letech?

Více informací o webináři se dozvíte zde.

Budoucnost finančního poradenství se řešila i na online konferenci FINfest.online, které se také účastnil Zdeněk Sluka. Kromě Zdeňka Sluky byl pozván ještě Štefan Tillinger za OK KLIENTA a Mojmír Urbánek za SAB servis. A co se v diskuzi s názvem Tržiště brookerpoolů dozvíte? Podívejte se na videozáznam – ZDE.

A jaká témata se na konferenci řešila?

Na úvod se moderátor diskuze Jan Paták každého z představitelů zeptal, v čem je jejich společnost lepší. V OK KLIENTovi považují za hlavní výhodu vlastní nástroje, pro SAB Servis je důležitá podpora poradců a Broker Trust staví na komplexnosti služeb a podpory, ale i schopných manažerech.

Zajímavá diskuze proběhla nad tématem prodej společnosti některému z producentů a možnosti začlenění poolové společnosti pod finanční instituci? Mezi diskutujícími panovala shoda, že cesta přiblížení k poradcům a potažmo klientů nevede přes koupi distribuce, ale přes rozšiřování aktivit a péči o lidi. Zdeněk Sluka zmínil i fungující pravidlo 4P – tedy produkt, proces, podpora a provize.

Dalším tématem bylo setrvání ve stávajícím byznys modelu vs. vybudování vlastní banky, pojišťovny, apod. I zde se protagonisté shodli, že je druhá možnost neláká, protože by to šlo proti svobodě, na které jsou pooly postaveny.

A na závěr došlo i na pandemii, resp. rady, jak zvládnout současnou nelehkou situaci. A jak zní? Mějte pozitivní myšlení a nestresujte se, ale zase nebuďte přehnaně optimističtí a přijměte realitu. Stále můžete s klienty komunikovat a poskytovat jim své služby, které nyní potřebují více než za normální situace.

Zajímá Vás více, podívejte se na záznam diskuze – ZDE.